Дослідники експериментували з монтажем, вертикальним відео та субтитрами. За критерій вимірювання ефективності було використано показник VTR - процентне співвідношення числа переглядів до числа показів відео. Іншими словами, скільки користувачів додивилися відео до кінця.
Спершу дослідники Google порівняли відео з повільним темпом розповіді, докладними діалогами і довгими кадрами з коротким варіантом тієї ж реклами.
Більш швидка та динамічна версія ролика отримала 35% VTR на мобільних пристроях та 33% в десктопній версії перегляду. Повільна версія ролика зібрала 29% VTR на мобілних пристроях та 31% на десктопі.
У порівнянні горизонтального та вертикального відео (такий формат використовує додаток Snapchat - MS), ефективнішим виявилося горизонтальне: 29% проти 27%.
У багатьох додатках відео починає відтворюватися автоматично, але із вимкненим звуком. Тому команда дослідників протестувала, як вплине наявність субтитрів у відео на тривалість перегляду таких роликів. Виявилося, що субтитри дійсно можуть збільшити ефективність рекламного ролика. Щоправда різниця складає лише 1%.
Нагадаємо, цього літа YouTube анонсував новий набір інструментів для рекламодавців під назвою YouTube Director. Компанія робить акцент на тому, що Director може стати в нагоді малому бізнесу, який не має бюджетів на дорогу рекламу або послуги рекламних агентств. Так підприємці отримають інструменти, аби самостійно знімати і редагувати відео оголошення, які можуть потім транслюватися на YouTube.
Маркетингова платформа Kenshoo і агентство Merkle опублікували дані, згідно з якими рекламодавці збільшили витрати на Facebook (включаючи Instagram і Facebook Audience Network) на 45% в річному порівнянні. Зокрема витрати на відеорекламу в Facebook виросли на 155% в річному порівнянні.
Джерело
Джерело
Немає коментарів:
Дописати коментар